Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner

Szállítás

Az Ön csomagszállítása

Az átutalásos csomagokat általában a befizetés beérkezésével azonos napon küldjük el, futárszolgálaton keresztül, nyomon követéssel.


Bármelyik szállítási formát választja is, linket fogunk kapni amely nyomon követi csomagját.

A szállítási díjak tartalmazzák a kezelési és csomagolási díjakat, szállítási, valamint az utánvét költségeket. A kezelési díjak rögzítve vannak, míg a szállítási díjak a küldemény teljes súlyától és méretétől függően változnak. A program csak becsülni tudja a méretet és a súlyt. Így a valóságtól eltérhet. A futár szolgálatok a csomagot csak saját felelősségére szállítják, de különös figyelmet fordítanak a törékeny tárgyak védelmére.

1.1. Számla. A kiszállított áru számláját a billingo számlázó program automatikusan kiküldi az Ön által megadott e-mail címre, amely tartalmazza az esetleges szállítási és csomagolási költségeket is.

1.2. A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a Szállítási és Utánvét díjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a szállítási díj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, (akár több webáruházunkból) ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a Szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

1.3. Abban az esetben, ha az Ügyfél megrendelését munkanapokon 11 óra után adja le, megrendelése a szállító számára a követő munkanap kerül csak leadásra, így a megközelítő szállítási idő a rendelés leadásától számított minimum két munkanap.

1.4. A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató székhelyén: Békéscsaba, Szabó Dezső utca 19.

1.5. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

1.6. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat az Ügyfélnek e-mailben küldött végleges rendelési visszaigazolásban szereplő végösszeget kell megfizetni a Fizetés módjának megfelelően a Futárnak (Készpénzes utánvét COD), illetve személyesen Ügyfélszolgálatunkon (Készpénz, Bankkártyás fizetés).

1.7. Szállítási díjaink (szállítási költség)

Fogyasztó Barátban

1.7.1. Utánvét kezelési díjaink

Fogyasztó Barátban

1.7.2. Kezelési díjaink

Fogyasztó Barátban

1.7.3. 250.000 Ft-ot meghaladó értékű vásárlás esetén csak átutalásos számlát állítunk ki, valamint a szállítás INGYENES!

1.8. Kézbesítés (COD) utánvét fizetés. Az Ügyfél utánvéttel történő fizetési mód választása esetén az áru ellenértékének kifizetése az áru átadásakor, a megjelölt szállítási címen, készpénzben történik. Ennek a fizetési módnak kezelési költsége van. Ennek mértékéről – a vásárlási folyamat során – a „Szállítás” lapon tájékoztatjuk. Kérjük, hogy – készpénzes fizetés esetén – pontos összeget készítsen elő, mert a futárnál nincs minden esetben megfelelő mennyiségű váltópénz! A számlát a kézbesítéskor az áruval együtt kapja meg.

KZIWEB© , EGYHELYROL(.hu) © mindent!             2023. január 03.